Säljare – Kommunikationstjänster

BogalNet levererar kommunikations-  och IT-tjänster till företag, kommuner och privatpersoner. Vi erbjuder anpassade lösningar efter kundens behov.

Vi har flyttat in i nya fräscha lokaler i Vårgårda och expanderar vår verksamhet. Nu söker vi två duktiga säljare!

Arbetsbeskrivning

Som säljare hos oss arbetar du med försäljning av kommunikationstjänster till företag, kommuner och privatpersoner. Du ansvarar och förbereder självständigt dina försäljningsaktiviteter och har en individuell försäljningsbudget. Rollen innebär även att vara VD behjälplig i framtagande av säljmaterial och paketering.

Försäljningen sker främst via telefon samt 3-5 kundbesök i månaden. Vår primärmarknad är Västsverige.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Du är en professionell, driven, självgående och empatisk person med en mycket god känsla för service och kundnytta. Du är ansvarstagande, strukturerad och flexibel. Vidare är du effektiv, tycker om ordning och reda och få saker ur händerna. Vi ser gärna att du har minst två års erfarenhet av liknande försäljning.

 Du måste behärska svenska och engelska i tal och skrift. Krav är att du har körkort.

Tjänsten är på 100 % och är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning.
Arbetstiderna är normala kontorstider och placering på vårt kontor i Vårgårda. Möjlighet till kontorsplats i Göteborg eller Borås kan diskuteras.

Kontaktuppgifter och ansökan

Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan med CV och personligt brev till jobb@bogalnet.se Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta VD Anders Alavik på telefon 0322-64 24 71. Ansökan ska vara oss till handa senast 12 januari. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du ansöker snarast.

Välkommen med din ansökan!

Comments are closed.